3 18 по 22 січня в школі пройшов тиждень "Сім'ї і школи", в рамках якого проводились класні батьківські збори. Теми батьківських лекторіїв: 1-5 кл. - "Сім'я - головна ланка у вихованні особистості дитини" 6 кл. - "Роль книги в інтелектуальному розвитку дітей" 7 кл. - "Моральне виховання в сім'ї" 8 кл. - "Батьківський авторитет - могутня сила виховання" 9 кл. - "Допомога сім'ї у правильній професійній орієнтації дитини" 10 кл. - "Вплив моральної атмосфери і психологічного клімату родини на формування особистості дитини" 11 кл. - "Психологічна підготовка старшокласників до ЗНО" 22 січня пройщли батьківські збори в 1-4 класах. Виконуючи шкільну програму "Партнерство сім'ї і школи в ім'я дитини", класоводи Дімітрова В.І. та Худоба Л.П. запроваджуютьнові нестандартні форми проведення б/зборів, які забезпечують більш відкрите і тісне спілкування "батьки-вчителі-учні". Щоб батькам було цікаво, щоб відчули атмосферу шкільного життя, спочатку було проведено свято до Дня Соборності України "Моя Батьківщина - це моя Україна", на якому батьки змогли побачити і почути виступи своїх дітей, поспівати разом з ними укр. народні пісні. Батьки оглянули виставку малюнків "Майбутнє України" і щиро раділи успіхам своїх дітей. Пізніше батьки послухали лекцію "Сім'я - головна ланка у вихованні особистості дитини", що прочитала Худоба Л.П. і поділились своїм досвідом батьки: Пальчик Алла Олександрівна, Веремійчук Лідія Олександрівна, Спиця Наталя Павлівна. Завершились б/збори індивідуальними консультаціями з питання навчання і виховання дітей. Така форма роботи є ефективною в залученні батьків до співробітництва зі школою у навчально-виховному процесі. Батьківські збори в 6 класі відбулися у формі "круглого столу". За чашкою чаю була обговорена тема "Роль книги в інтелектуальному розвитку дітей." Мами і тата із цікавістю прослухали розповіді дітей про їхні улюблені книжки, подивилися читацькі щоденники, розповіли про ставлення до книжок в своїй сім'ї, прийшли до висновку, що треба розвивати читацькі інтереси учнів, переходити від казок до читання науково-поулярної літератури та більш складних художніх творів. У підготовці та проведенні зборів приймав участь шкільний бібліотекар. Важливі питання обговорювались на зборах в 11класі. Випускників чекають серйозні випробовування в ході зовнішнього незалежного оцінювання. Його будуть проходити всі випускники 11кл. Учні обрали для тестування історію України, українську мову, математику, англійську мову, що вимагає від них напруженої підготовки. Заступник директора школи з навчальної роботи Фролова І.І. прочитала для батьків лекцію "Як психологічно підготувати старшокласників до тестування", в якій батькам були дані конкретні поради щодо підготовки дітей до тестування. Особливу увагу було звернено на режим дня, графік занять, позитивний настрій в сім'ї. Не тільки актуальну для батьків дев'ятикласників, а й важливу і необхідну тему батьківського лекторію обрала Кононенко Л.В. - класний керівник 9 класу. Моральний клімат сім'ї, культурно-освітній і технічний рівень батьків, їхній світогляд, ставлення до праці позначаються на підготовці учня до трудової діяльності. Ніщо так не переконує дітей і не викликає в них потреби наслідування, як особистий приклад батьків. Вагому допомогу в підготовці лекторію надала шкільний психолог Деревянко Ю.М., яка провела з учнями анкетування по визначенню готовності особистості до трудової діяльності, їх мотиваційних критеріїв та критеріїв поінформованості та підвели згідно анкет відповідні висновки. І як висновок: педагогам і батькам потрібно докласти всіх зусиль, щоб допомогти дітям правильно обрати майбутню професію, проявити і розвинути дитячі таланти. "Ніщо не звеличує людину так, як праця". А поки що головне завдання - здобуття повної загальної середньої освіти.
|